Kafeteriagruppen
Även om ridningen är centrum, så är kafeterian det som säkerställer energi och återhämtning. Det är i den miljön som alla, medlemmar och gäster, samlas för en fika, en macka, mm.
Här kan man umgås, äta, spela brädspel, läsa en bok och i denna miljön håller Utbildningsgruppen och ridskolan teorilektioner.
Gruppledare: Carin Johammar och Lotta Ganeteg

Publicerad: 2026-04-17
Senast uppdaterad: 2026-05-28
Senast ändrad av: Henrik Norström